Wat ga je doen?
Als secretarieel medewerker ben je een administratieve en facilitaire duizendpoot. De service naar onze klanten vinden we erg belangrijk. Daarom zijn we op zoek naar iemand die servicegericht is. Samen met het team zorg je er bijvoorbeeld voor dat alle communicatie, zowel telefonisch als per mail, naar onze opdrachtgevers vlekkeloos verloopt. Daarnaast zorg je ervoor dat de administratie up-to-date is, ondersteun je bij het beheren van de agenda en het organiseren van bijeenkomsten.
Je werkt vanuit je hart, bent collegiaal en proactief. Ook ben je leergierig en leer je snel. We vinden het belangrijk dat ieder teamlid zich kan ontwikkelen en kijken dan ook graag samen naar waar jij in wilt groeien.
Werkzaamheden zijn o.a.:
- Verzorgen van correspondentie, mailings, presentaties en andere documenten.
- Telefoon beantwoorden.
- Bijhouden van het CRM-bestand.
- Agendabeheer.
- Notuleren van vergaderingen.
- Ondersteunen bij het organiseren van bijeenkomsten en trainingen.